سلام
هر Storyboard یک اونت داره بنام Completed که زمانی که انیمیشن تمام میشه فراخونی میشه
شما میتونید از این اونت استفاده کنید و با تمام شدن هر کدوم از انیمیشن ها در این اونت کد اجرای انیمیشن بعدی رو بنویسید و هم چنین کد ایجاد اونت Completed اون انیمیشن رو برای انیمیشن بعدی به این شکا از توالی اونها اطمینان حاصل میشه و در صورت توقف یک انیمیشن انیمیشن بعدی اجرا نمیشه
private void Storyboard_Completed_1(object sender, EventArgs e)
{
System.Windows.Media.Animation.Storyboard onLoaded1 = (System.Windows.Media.Animation.Storyboard)(FindResource("OnLoaded1"));
onLoaded1.Completed += new EventHandler(onLoaded1_Completed);
onLoaded1.Begin();
}
void onLoaded1_Completed(object sender, EventArgs e)
{
System.Windows.Media.Animation.Storyboard onLoaded2 = (System.Windows.Media.Animation.Storyboard)(FindResource("OnLoaded2"));
onLoaded2.Completed += new EventHandler(onLoaded1_Completed);
EventHandler(onLoaded2_Completed);
onLoaded2.Begin();
}
.
.
.